Zara і H&M відновилися після пандемічної кризи: які показники демонструють провідні бренди одягу

Головні бренди одягу у світі відновлюють попит на свої товари

Продажі в Zara і H&M повернулися на рівні до пандемії або навіть краще, оскільки два провідні роздрібні торговці моди у світі відновлюють попит, незважаючи на проблеми ланцюга поставок. Про це повідомляє Reuters.

Іспанський Inditex, найбільший у світі роздрібний продавець одягу, заявив у середу, 15 грудня, що продажі в незмінній валюті зросли на 10% у порівнянні з рівнями 2019 року за квартал до кінця жовтня і зберігали такі темпи до 10 грудня через великий попит в Інтернеті.

Менший шведський конкурент Hennes and Mauritz (H&M) заявив, що продажі в місцевій валюті відповідали рівням до пандемії з вересня по листопад.

"Відновлення продовжує набирати обертів", – заявив у заяві директор Inditex Маркос Лопес.

Компанії борються за отримання продуктів і сировини в умовах стабільного глобального економічного відновлення, оскільки пандемія продовжує руйнувати повсякденне життя.

Inditex, чиї бренди, окрім Zara, також включають Massimo Dutti, Bershka і Pull & Bear, виробляє більше половини своєї продукції поблизу своєї бази в Іспанії і доставляє її споживачам швидше, ніж конкуренти, позбавляючи її від найгіршої кризи ланцюга поставок.

Іспанська компанія повідомила про продажі в 7,3 млрд євро та чистий прибуток у розмірі 1,2 млрд євро у серпні-жовтні, третьому кварталі фінансового року. Також заявили, що онлайн-продажі за перші дев’ять місяців фінансового року зросли на 124% порівняно з аналогічним періодом 2019 року, і очікується, що вони становитимуть понад 25% від загального обсягу за весь рік.

Однак аналітики Credit Suisse стверджують, що валові прибутки компанії були дещо нижчими, ніж очікувалося.

На початку торгів акції Inditex і H&M впали приблизно на 2%.

"Ми можемо сказати, що це дуже здорова еволюція бізнесу в усьому світі. Ми повністю впевнені в нашій унікальній бізнес-моделі", — сказав Пабло Ісла, який обіймає посаду виконавчого президента Inditex до 31 березня.

Як повідомляли раніше "Коментарі", всесвітньо відома торгова мережа Zara більше не буде випускати молодіжні товари TRF (Trafaluc).