Головна Новини Мода 2021 Zara і H&M відновилися після пандемічної кризи: які показники демонструють провідні бренди одягу
commentss НОВИНИ Всі новини

Zara і H&M відновилися після пандемічної кризи: які показники демонструють провідні бренди одягу

Головні бренди одягу у світі відновлюють попит на свої товари

15 грудня 2021, 12:32
Поділіться публікацією:

Продажі в Zara і H&M повернулися на рівні до пандемії або навіть краще, оскільки два провідні роздрібні торговці моди у світі відновлюють попит, незважаючи на проблеми ланцюга поставок. Про це повідомляє Reuters.

Zara і H&M відновилися після пандемічної кризи: які показники демонструють провідні бренди одягу

Будівля відображається у вітрині магазину одягу Zara, що входить до іспанської групи Inditex - Reuters

Іспанський Inditex, найбільший у світі роздрібний продавець одягу, заявив у середу, 15 грудня, що продажі в незмінній валюті зросли на 10% у порівнянні з рівнями 2019 року за квартал до кінця жовтня і зберігали такі темпи до 10 грудня через великий попит в Інтернеті. 

Менший шведський конкурент Hennes and Mauritz (H&M) заявив, що продажі в місцевій валюті відповідали рівням до пандемії з вересня по листопад. 

"Відновлення продовжує набирати обертів", – заявив у заяві директор Inditex Маркос Лопес.

Компанії борються за отримання продуктів і сировини в умовах стабільного глобального економічного відновлення, оскільки пандемія продовжує руйнувати повсякденне життя.

Inditex, чиї бренди, окрім Zara, також включають Massimo Dutti, Bershka і Pull & Bear, виробляє більше половини своєї продукції поблизу своєї бази в Іспанії і доставляє її споживачам швидше, ніж конкуренти, позбавляючи її від найгіршої кризи ланцюга поставок.

Іспанська компанія повідомила про продажі в 7,3 млрд євро та чистий прибуток у розмірі 1,2 млрд євро у серпні-жовтні, третьому кварталі фінансового року. Також заявили, що онлайн-продажі за перші дев’ять місяців фінансового року зросли на 124% порівняно з аналогічним періодом 2019 року, і очікується, що вони становитимуть понад 25% від загального обсягу за весь рік.

Однак аналітики Credit Suisse стверджують, що валові прибутки компанії були дещо нижчими, ніж очікувалося.

На початку торгів акції Inditex і H&M впали приблизно на 2%.

"Ми можемо сказати, що це дуже здорова еволюція бізнесу в усьому світі. Ми повністю впевнені в нашій унікальній бізнес-моделі", — сказав Пабло Ісла, який обіймає посаду виконавчого президента Inditex до 31 березня.

Як повідомляли раніше "Коментарі", всесвітньо відома торгова мережа Zara більше не буде випускати молодіжні товари TRF (Trafaluc).



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини